اصول طراحی لوگو

گروه گرافیکی گرادیس، برای تشریح مراحل طراحی لوگو و آشنایی با مفاهیم طراحی برند، این مجموعه تصویری را که الگوی اصلی علم طراحی لوگو (آرم های تجاری و مفهمومی) هستند را در این جا ارایه نموده است.
اصول طراحی لوگو یا طراحی برند بخش بندی های متنوع و زیادی دارند. ایجاد یک لوگوی قوی نیاز به ایجاد شخصیت پردازی چند بعدی و آشنایی با کلیه خصوصیات کاری و اصول ارزشی آن لوگو دارد. درست مانند اشخاص، نام تجاری شرکت شما نیز دارای شخصیتی است، که تعیین می کند مشتری چگونه با شما ارتباط برقرار می کند و آیا آنها می خواهند با شما تجارت کنند.
این مجموعه تصوری تلاش می کند که الگوی اصلی طراحی لوگو را به زبانی ساده و با تصاویر رنگی نشان دهد. درک شخصیت برند بخش مهمی از معماری لوگو شما به حساب می آید.

بمنظور سهولت در دسترسی به اطلاعات بخش ها کلمات کلیدی به تفکیک هر قسمت جداگانه نیز در دسترسی می باشد.
طراحی لوگو خلاقانه، طراحی لوگو تصویری، لوگو تایپ، اصول اولیه طراحی لوگو، علم طراحی لوگو، و  …

طراحی لوگو خلاق

طراحی لوگو که با آن بتوانیم چشم اندازهای خود را به واقعیت تبدیل کنیم.

طراحی لوگو حمایت کننده

مه مستحق مراقبت هستند و همه ما باید تلاش کنیم تا یاری رسان همدیگر باشیم . به منظور سهولت در دسترسی به اطلاعات بخش ها کلمات کلیدی به تفکیک هر قسمت جداگانه نیز در دسترسی می باشد . هویت سازمانی، حمایت از کودکان و سالمندان، حمایت از محیط زیست

طراحی لوگوی قهرمان

قهرمانان به منظور دستیابی به مهارتهایی که مورد نیازشان است سخت تلاش می کنند و به این افتخار می ورزند که میزان کارشان آنها را از بقیه جدا می کند.

طراحی لوگوی لذت بخش تداعی کننده ی این مفهوم است که سعی کنید لحظه را با لذت کامل احساس کنید ، پرهیز از کارهای خسته کننده و تکراری و ایجاد فضایی لذت بخش پر از شادی و شور ، کمی بی خیالی و لذت چون زندگی کوتاه است و فرصتی برای ناراحتی و غم در آن وجود ندارد .

لوگوی لطیف سرشار از یک خوش بینی بی پایان است حس خوشبختی با هدف بیگناه بودن بدون مرز ( بی پایان ) به تعبیری لطیف بودن است . در رویکرد طراحی لوگوی لطیف انجام کاری هر آنچه را که دوست ندارید منجر به مجازات می شود. سلاح های بی گناهان ایمان و خوش بینی است. همیشه سعی در انجام کارهای صحیح دارند. لطافت با کمالات ، پیش بینی و یقین به خوبی بی پایان….

طراحی لوگو حکیم

انگیزه آنها ناشی از تمایل به درک جهان نیست، بلکه به اشتراک گذاشتن آن درک با دیگران است. طراحی لوگو حکیم به نوعی فراگیر است و از بیان دانش خود با مکالمات فلسفی

طراحی لوگو قدرت

لوگو قدرت بیش از هر چیز تمایل دارد همه چیز را تحت کنترل داشته باشد، و همیشه یک شخصیت غالب باشد. آنها در ارتباطات و اعمال خود بدنبال تلقین حس برتری و ارعاب هستند. هدف آنها رسیدن به سعادت و موفقیت است . همچنین موفقیت رسیدن به سعادت

لوگو جذاب می خواهد همیشه با مردم رابطه صمیمی برقرار کند. نگرانی و ترس از تنها بودن و ناخواسته بودن همواره در آن وجود دارد. بنابراین برای اینکه لوگو جذاب را دوست داشته باشیم و عاشقش شویم سعی دارد بیشتر دلربایی و جذابیت نشان دهد

2 thoughts on “اصول طراحی لوگو

  1. با تشکر اطلاعات مفیدی بود ، در طراحی ها ی خودم از این اطلاعات بهره خواهم برد . همچنین خواهشمند است جدیدترین اخبار را به ایمیل من ارسال بفرمایید و یا در لیست مشترکین سایت ثبت فرمایید . با تشکر . طهمورثی زاده

  2. تشکر از اطلاعات در مورد طراحی لوگو . چگونه می توانم از تکمیلی اطلاعات طراحی لوگو مطلع شوم . با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =

Scroll to top