اصول طراحی لوگو

گروه گرافیکی گرادیس ، برای تشریح مراحل طراحی لوگو و آشنایی با مفاهیم طراحی برند، این مجموعه تصویری که الگوی اصلی علم طراحی  ( آرم های تجاری و مفهمومی ) هستند را در این جا ارایه نموده است .
اصول طراحی لوگو یا طراحی برند بخش بندی های متنوع و زیادی دارند . ایجاد یک لوگوی قوی نیاز به ایجاد شخصیتی قوی که برگرفته از آشنایی با کلیه خصوصیات کاری و اصول ارزشی آن لوگو می باشد دارد . درست مانند افراد ، نام تجاری شرکت شما دارای شخصیتی است ، که تعیین می کند مشتری چگونه با شما ارتباط برقرار می کند و آیا آنها می خواهند با شما تجارت کنند .
این مجموعه تصوری تلاش می کند که الگوی اصلی طراحی لوگو را به زبانی ساده و با تصاویر رنگی نشان دهد . درک شخصیت برند بخش مهمی از معماری لوگو شما می باشد .

بمنظور سهولت در دسترسی به اطلاعات بخش ها کلمات کلیدی به تفکیک هر قسمت جداگانه نیز در دسترسی می باشد .
طراحی لوگو خلاقانه ، طراحی لوگوی تصویری ، لوگو تایپ های متنوع ، اصول اولیه طراحی لوگو ، علم طراحی لوگو …

طراحی لوگو خلاق

طراحی لوگو که با آن بتوانیم چشم اندازهای خود را به واقعیت تبدیل کنیم.

طراحی لوگو حمایت کننده

مه مستحق مراقبت هستند و همه ما باید تلاش کنیم تا یاری رسان همدیگر باشیم . به منظور سهولت در دسترسی به اطلاعات بخش ها کلمات کلیدی به تفکیک هر قسمت جداگانه نیز در دسترسی می باشد . هویت سازمانی، حمایت از کودکان و سالمندان، حمایت از محیط زیست

طراحی لوگوی قهرمان

قهرمانان به منظور دستیابی به مهارتهایی که مورد نیازشان است سخت تلاش می کنند و به این افتخار می ورزند که میزان کارشان آنها را از بقیه جدا می کند.

طراحی لوگوی لذت بخش تداعی کننده ی این مفهوم است که سعی کنید لحظه را با لذت کامل احساس کنید ، پرهیز از کارهای خسته کننده و تکراری و ایجاد فضایی لذت بخش پر از شادی و شور ، کمی بی خیالی و لذت چون زندگی کوتاه است و فرصتی برای ناراحتی و غم در آن وجود ندارد .

لوگوی لطیف سرشار از یک خوش بینی بی پایان است حس خوشبختی با هدف بیگناه بودن بدون مرز ( بی پایان ) به تعبیری لطیف بودن است . در رویکرد طراحی لوگوی لطیف انجام کاری هر آنچه را که دوست ندارید منجر به مجازات می شود. سلاح های بی گناهان ایمان و خوش بینی است. همیشه سعی در انجام کارهای صحیح دارند. لطافت با کمالات ، پیش بینی و یقین به خوبی بی پایان….

Scroll to top