طراحی لوگو جذاب

ایده آل گرا ، احساس گرایانه

    لوگو جذاب می خواهد همیشه با مردم رابطه صمیمی برقرار کند. نگرانی و ترس از تنها بودن و ناخواسته بودن همواره در آن وجود دارد. بنابراین برای اینکه لوگو جذاب را دوست داشته باشیم و عاشقش شویم سعی دارد بیشتر دلربایی و جذابیت نشان دهد. آنگاه که به دلیل عدم رضایت دیگران فراموش شود در نتیجه هویت خود را نیز از دست می دهد.این طرح ها نمایانگر هر چیزی است که می تواند لذت بخش باشد. مانند چیزهای زیبا، مواد غذایی خوش مزه و عطرهای جذاب.

ارزش ها : عشق، زیبایی، تقدیر، تشکر همراه با شور و شوق.

 لوگو جذاب با طراح هایی با رنگ صورتی روشن سعی در برانگیختن احساسات و اشتیاق به بر قراری رابطه ای صمیمی با مخاطب را دارد.  لوگو جذاب تداعی کننده نوعی حالت مغناطیسی برای جذب مردم است. ایجاد روابط حسی و برانگیختن آن . به نوعی می خواهند مردم احساس ویژه کنند و این نیاز را در آن ها برآورده کنند و از شادی های مادی، تقویت صمیمیت و حس سعادت در مصرف کنندگانشان تجلیل کنند اما در بدترین حالت آنها را می توان به عنوان افراد لذت بخش، وسواسی و کم عمق مشاهده کرد. مشتریان لوگو جذاب از زیبایی ظاهری کالاها و خدمات قدردانی می کنند. به احتمال زیاد استفده از محصولاتی با لوگو جذاب باعث می شود آنها برای دیگران جذاب تر به نظر برسند. هدف: در ارتباط بودن با افراد ، کار و محیط اطراف است. استراتژی: جذابیت بیشتر از نظر جسمی و عاطفی ویژگی های اصلی: به دنبال عشق واقعی، صمیمیت، حساسیت، احساسات پرشور، اغوا کننده، به دنبال لذت بودن، افراط گری در جذابیت. بزرگترین ترس: تنها بودن یا احساس ناخواسته بودن  لوگو جذاب با تأکید بر لذت های نفسانی، طرحی هایی را ارایه می دهند که بتوان آن ها را با زرق و برق بیشتری تبلیغ نمود. تبلیغات به طور معمول روی احساس محصول برای مشتری متمرکز می شود. اگر برندهای جذاب با همان قیمت ارزان به بازار بیایند، حال و هوای حسی خاص بودنشان خراب می شود.لوگوی جذاب برند Chanel یکی از آن هاست.  Chanel برندی است که تمایل اصلی آن برانگیختن احساسات از طریق محصولات آرایشی و عطر است .


Scroll to top