طراحی لوگو جستجوگر

 

طراحی لوگو جستجو گر در حال کاوش جهان برای آزادی و یافتن خودش است. آنچه کاشف می خواهد زندگی پرتحرک تر و معتبرتری است و از پوچی و تحمل شرایط و حتی سازگاری هراس دارد. جستجوگر همیشه سفر را برای یافتن ناشناخته ها و تجربیات جدید دوست دارد. کاوشگر یک استقلال واقعی دارد و همیشه نسبت به خودش صادق است اما گاهی اوقات خود را در سرگردانی بی هدف می بیند.

صفحات اینستاگرام برندهای جستجو گر، پر است از تصاویری از افراد مشهور در حال کوهنوردی، غارنوردی و … مکانهایی که قبلاً کمتر دیده شده و یا هیچ وقت و هیچ کس آنها را ندیده اند.

اصل مهم در طراحی لوگو جستجو گر: پیدا کردن دنیای جدید، شناختن خود و کشف ناشناخته های درونی است و به جای غرور در نشان داده توانمندی های خود به دیگران، تمرکز و توجه به گسترش ایده شناخت بیشتر و بهتر درون خود و اکتشاف جهان پیرامون است .

   طراحی لوگو جستجو گر ماجراجویانه ، جاه طلب و مستقل است. اما از نظر منفی می توانند بی قرار، بی هدف و کمی بی ثبات باشند. کاوشگر روند فعلی عادی را پشت سر می گذارد و ابتکار فردی را برای کمک به رشد مردم ترغیب می کند. ماجراجویی ابزاری برای روشنگری است و جستجوگران متمرکز بر کشف و خودکفایی هستند. آنها محصولاتی را ایجاد می کنند که باعث تقویت فردیت، هیجان و ایجاد راهی برای تجربه چیزهای جدید می شوند. مشتریان محصولات با لوگو های جستجوگر از مارک هایی استقبال می کنند که باعث آزادی و کشف می شوند، به خصوص مواردی که به مشتری اجازه می دهند با آنها سفر کند. تبلیغات اکسپلورر با محوریت عمومی نیست، آنها معمولاً مربوط به طبیعت هستند و خطر می کنند. – خصوصیات و ارزشهای اصلی هدف: تلاش برای داشتن یک زندگی معتبرتر و واقعی تر. استراتژی: مسافرت ، لذت بردن از جستجو و تجربه چیزهای جدید بزرگترین ترس: به دام افتادن و حبس شدن دارد. شخصیت ها: فردگرا، جستجوگر، دنباله دار. ویژگی های اصلی: ماجراجویی، رهایی، بی قراری، حفظ استقلال، خود کفایی و خودیابی. کاوشگر قصد دارد تا مردم احساس آزادی کنند و همچنین به افراد در بیان فردیت کمک کند. مارک های Explorer نوآورانه و جاه طلب هستند. آنها در حالی که فلسفه “بدون محدودیت” را در بر می گیرند ، مرزها و محدودیت ها را جابجا می کنند و از کشفهای غیر منتظره لذت می برند. محصولات با لوگو جستجو گر یک انتخاب طبیعی از شخصیت برند برای کالاهای خاصی است که در طبیعت استفاده می شوند، مانند وسایل نقلیه گردشی مخصوص جاده های ناهموار، لباس برای ورزش ، پیاده روی ، اسکی و غیره. بدترین اتفاقی که برای برند اکسپلورر می افتد این است که در شرکتهای سفت و سخت یا سستی قرار گیرید. آنها می خواهند از کسالت فرار کنند و چیزهای جدید و ناشناخته را بیابند. شخصیت جستجو گر  لوگو جستجو گر یک محرک داخلی قابل لمس دارد برای ماجراجویی و رویارویی با یک چالش جدید . چالشهای بیشتر به آنها کمک می کند تا توانمندی های خود و یا دیگران را بهتر و بیشتر درک کنند.

Scroll to top