طراحی لوگو قهرمان

شخصیت قهرمان

مفهوم و انگیزه اصلی قهرمان بودن اثبات ارزش آن از طریق شجاعت و اراده است.

قهرمانان به منظور دستیابی به مهارتهایی که مورد نیازشان است سخت تلاش می کنند و به این افتخار می ورزند که قهرمان بودن، آنها را از بقیه جدا می کند.

آنها همیشه در تلاشند تا چالش های پیش رو را حل کرده و شکست های پی در پی را متحمل شوند تا روزی که به ابرقهرمان تبدیل شوند.

مفهوم قهرمان دراین جمله نهفته است که : می خواهد توانایی هایش را به خود ثابت کند و ارزش های اخلاقی را نجات دهد.

قهرمان همیشه شجاع است و خود را با اقدامات سخت متفاوت محک می زند.
از ضعف و آسیب پذیری می ترسد اما در عین حال می تواند شجاع و شایسته باشد. گرچه گاهی متکبر است و شخصیتهای ضد قهرمانی ایجاد می کند، اما برای تلاش، نظم و جاه طلبی ارزش زیادی قائل است.

فدرال اکسپرس – نمونه معروف از این طراحی لوگو با تیپ قهرمان است.

وقتی فدرال اکسپرس را به یاد می آورم، به یاد یک ون یا یک هواپیما می افتیم. همان داستانی که در اینستاگرام آنها نیز بیان شده. ون فدرال اکسپرس همیشه آماده است تا بسته را برای شما جابجا نماید. ما به شما کمک می کنیم مثل یک قهرمان . FedEx

طراحی لوگو قهرمان همواره حس موفقیت شاجاعانه با سخت کوشی و اراده قوی را تداعی می کند، تا دنیا را جای بهتری برای زندگی کردن درست کند همچنین نقش قهرمانانی را نشان می دهد که برای آنچه که درست است ایستادگی می کنند.

لوگو قهرمان می خواهد به جاه طلبی های خود بپردازد و در لوگو ها و برندهای ورزشی این حس را تلقین می نماید.

برند شاخص نایک نمونه خوبی از لوگوی قهرمان است.

در طراحی لوگو قهرمان، برند خود را با کیفیت و برتر از رقبای خود نشان داده و آن را تبلیغ می کند. در بازاریابی یک برند قهرمان اغلب از تصاویر قدرتمند و رنگ های قوی برای برقراری ارتباط استفاده می شود.

کلمات کلیدی :
جنگجو، رقابتی، پرخاشگر، برنده، ایده آل گرا، چالش پذیر، جسور و با افتخار

Scroll to top