طراحی لوگو لذت بخش

لوگوی جاستر تداعی کننده ی این مفهوم است که سعی کنید لحظه را با لذت کامل احساس کنید ، پرهیز از کارهای خسته کننده و تکراری و ایجاد فضایی اذت بخش پر از شادی و شور ، کمی بی خیالی و لذت چون زندگی کوتاه است و فرصتی برای ناراحتی و غم در آن وجود ندارد .

در طراحی لوگوی لذت بخش ، دنیا  که همه ی سختی ها و مشکلاتش ، جایی برای سرگرمی ، شادی و شوخی است . بازی کردن ، خندیدن و شاد کردن دیگران که باعث شادی خود ما هم می شود .

لوگوی لذت بخش : M&M  نمونه مشهور از این نوع نشانه های تجاری است .

رنگ زرد که مترادف شادی است.در طراحی لوگوی  M و M رنگهای زرد با کمی شیطنت بچه گانه در کنار هم قرار گرفته اند که تداعی خوشحالی و نشاط است .

لوگوی لذت بخش  در لحظه زندگی می کند و فقط از زندگی لذت می برد. فرار از زندگی کسالت بار و تکراری و بدون هیجان . در طراحی لوگوی لذت بخش یا لوگوی سرگرم کننده تمایل دارد این تصور را در ذهن مخاطب ایجاد کند تا همیشه با تمرین خلاقیت می شود شاد تر و راحت تر زندگی کرد .بیدار کردن کودک درون و مهربان بود با خود ، بازی کردن ، بی خیال آینده در لحظه زندگی کنیم که امروز تکرار شدنی نیست . لوگوی لذت بخش  یعنی پرهیز از خشم و کینه ، فرار از قوانین دست و پا گیر . البته در طراحی این لوگو ، به هیچ وجه بی بند و باری و بی نظمی ترویج نمی شود . همانطور که هست زندگی کن ، بپذیر و حرکت کن .  مفهوم زندگی را زیاد جدی نگیرید و می توان کمی بازیگوش بود . Archetype Jester توضیح داد: طراحی لوگوی لذت بخش به دنبال حل مسئله نیست. هدف اصلی آن در سفر ، خود سفر است. نتیجه به ندرت برای لوگوی لذت بخش اهمیت دارد . اصول طراحی لوگوی لذت بخش  یادآوری یا برنامه ریزی برای آینده نمی کند ، آنها این امکان را دارند که در خارج از کادر فکر کنند ، و این منجر به ایده های نوآورانه می شود. مارک های لذت بخش  وعده سرگرمی می دهند. مشتریان لوگوی لذت بخش ،  تبلیغات معمولی را بسیار خسته کننده می بینند ، آنها عاشق هر چیز غیر عادی یا عجیب و بازیگوش هستند. بازاریابی مارک های لذت بخش و سرگرم کننده ،  ممکن است غیر متعارف ، احمقانه یا فراتر از حد باشد. اغلب از رنگهای روشن استفاده می شود و عمل پر انرژی است.

Scroll to top