طراحی لوگو لطیف

زندگی ساده (آسان) است و سادگی ظرافت دارد .

شعار : با خوش بینی زیاد زندگی کنید. سالم ترین چیزهای زندگی همان موضوعات دست نخورده و خالص هستند .

لوگوی لطیف سرشار از یک خوش بینی بی پایان است حس خوشبینی با دید لطیف بودن، بدون مرز و بی پایان. لوگو لطیف همیشه سعی در نمایاندن انجام کارهای صحیح دارد.
برند داو (DOVE ) ، نمونه معروف طراحی لوگو لطیف است .

طراحی لوگو لطیف سادگی را نشان  می دهند . پرنده کبوتر خود، مترادف با خوش بینی و لطافت است.  در پست توییتر با کمپین #girlcollective  که تلاشی است برای بالا بردن عزت نفس دختران و زنان، یادآور داستانی است که در آن دختری آرزوهای بزرگ و دل نوشته کوچک زیادی را بر روی دیوار نوشته بود و با خوش بینی امیدوارم است تا آرزوهایش تحقق یابند و به تعبیری طراحی لوگوی لطیف نمایانگر بازاریابانی است که با خوش بینی و ایمان به کارشان، تلاش و فعالیت می کنند.

طراحی لوگو  Innocent لطیف یا ترجیح می دهد به صحبت مستقیم ساده همراه با تبلیغاتی که انگیزه ایجاد کنند تا به برند های خوش بینانه جلب شوند. تبلیغاتی که بسیار سنگین است و یا باعث ایجاد گناه (به تعبیر لوگوی لطیف) می شوند، از نظر لوگو های لطیف مناسب نیستند.

 

لوگو لطیف، پاکی، سادگی و اعتماد به نفس را تقویت می کند. در تمام رسانه های ارتباطی، صدای برند آنها ساده و در عین حال شاد است و خوش بینی را ترویج می کنند. آنها برای اجرای پیام های خود از زبان مختصر و تصاویر ساده و طبیعی استفاده می کنند.

در طراحی برای هر مشکلی که با نیکی، اخلاق، سادگی، دلتنگی و کودکی همراه باشد، راه حل ساده ای ارائه می دهند. لوگوی های لطیف تلاش خواهند کرد که نشان دهنده آنچه را که صحیح و مثبت است باشند. بیشتر اوقات، نگاه ساده ی آنها نسبت به جهان را می توان ضعف تلقی کرد. آنها می ترسند کاری غیر اخلاقی انجام دهند و همین موضوع نقطه قوت لوگو لطیف است.

 

Scroll to top