طراحی لوگوی لطیف

زندگی آسان ( ساده ) است و سادگی ظرافت دارد .

شعار : با خوش بینی زیاد زندگی کنید . سالم ترین چیزهای زندگی همان موضوعات دست نخورده و  خالص هستند .

لوگوی لطیف سرشار از یک خوش بینی بی پایان است  حس خوشبینی با دید بیگناه بودن همه ، بدون مرز ( بی پایان ) به تعبیری لطیف بودن است . در رویکرد طراحی لوگوی لطیف انجام هر کاری که دوست ندارید منجر به مجازات می شود. سلاح های بی گناهان ایمان و خوش بینی است. همیشه سعی در انجام کارهای صحیح دارند. لطافت با کمالات ، پیش بینی و یقین به خوبی بی پایان .
برند داو ( DOVE  ) – نمونه معروف طراحی لوگوی لطیف است .

طراحی لوگوی لطیف  سادگی را نشان  می دهند . پرنده کبوتر خود ، مترادف با خوش بینی و لطافت است . در پست توییتر با کمپین #girlcollective   تلاشی است برای بالا بردن  عزت نفس دختران و زنان ، که  یادآور داستانی است که در آن  دختری آرزوهای بزرگ  و دل نوشته کوچک زیادی را بر روی دیوار نوشته بود با خوش بینی امیدوارم است تا تحقق یاند و به تعبیری طراحی لوگوی لطیف نمایانگر بازاریابانی است که  با خوش بینی  و ایمان به کارشان تلاش و فعالیت می کنند .

طراحی لوگوی  Innocent لطیف یا ترجیح می دهد به صحبت مستقیم  ساده همراه با ، تبلیغاتی که انگیزه ایجاد کنند تا به برند های  خوش بینانه جلب شوند. تبلیغاتی که بسیار سنگین است و یا باعث ایجاد گناه (به تعبیر لوگوی لطیف ) می شوند ، از نظر لوگو های لطیف مناسب نیستند .

لوگوی لطیف ، پاکی ، سادگی و اعتماد به نفس را تقویت می کنند. در تمام رسانه های ارتباطی ، صدای برند آنها ساده و در عین حال شاد است و خوش بینی را ترویج می کند . آنها برای اجرای پیام های خود از زبان مختصر و تصاویر ساده و طبیعی استفاده می کنند.

در طراحی  برای هر مشکلی که با نیکی ، اخلاق ، سادگی ، دلتنگی و کودکی همراه باشد ، راه حل ساده ای ارائه می دهند. لوگوی های لطیف تلاش خواهند کرد که نشان دهنده آنچه را که صحیح و مثبت است باشند . . بیشتر اوقات ، نگاه ساده ی آنها نسبت به جهان را می توان ضعف تلقی کرد. آنها می ترسند کاری غیر اخلاقی انجام دهند و همین موضوع نقطه قوت لوگوی لطیف  است .

Scroll to top